11 miljoen redenen om vol te houden

Met 11miljoenredenen.be lanceert de federale overheid een  grootschalige on- en offline campagne om Belgen verder aan te moedigen om de zes gouden regels tegen Corona te blijven volhouden.  

Centraal staat een reeks van negen portretten van burgers die elk hun persoonlijke drijfveren op een foto tonen. Elke burger heeft namelijk minstens één goede reden om de zes gouden regels tegen corona te blijven volgen. 

En jij, waarom leef jij de regels na? Deel je persoonlijke reden via 11 miljoen redenen.

Met een eerste grootschalige en meertalige campagne die begin april van start ging, slaagde de federale overheid erin de burgers te informeren over de zes gouden regels en hen aan te moedigen om goede gewoonten hierrond te kweken. 

Met de nieuwe campagne 11miljoenredenen.be spoort de federale overheid alle burgers aan om de zes gouden regels te blijven toepassen. 

Wat kan je concreet doen? 

  • Surf naar 11 miljoen redenen
  • Deel jouw persoonlijke reden om de zes gouden regels vol te houden 
  • Blijf ze volhouden en deel je reden met vrienden en familie via sociale media
Gepubliceerd opmaandag 23 nov 2020 om 12:04